top of page
  • ilakic

Twinmotion 2023.2 donosi novitete!

Updated: Jan 23

Epic Games predstavio je najnoviju inačicu Twinmotiona. Pročitaj sve o novitetima u verziji Twinmotion 2023.2 i prouči na što se možeš osloniti pri stvaranju svojih najrelističnijih vizualizacija.


Lumen - globalno osvjetljenje u stvarnom vremenu

Revolucionarni sustav dinamičkog globalnog osvjetljenja i refleksije iz Unreal Engine 5 sada je dostupan u Twinmotionu. S Lumenom, neizravno osvjetljenje prilagođava se u hodu promjenama izravnog osvjetljenja ili geometrije - na primjer, mijenjanje kuta sunca u odnosu na doba dana - donoseći nove razine realizma i omogućujući reproduciranje

prekrasnih vizualizacija i videozapisa

s kvalitetom sličnoj PathTraceru.


Uvoz animiranih datoteka

Ova verzija uvodi mogućnost uvoza animiranih FBX, glTF i GLB datoteka u Twinmotion za izradu naprednijih, prilagođenih i uvjerljivijih vizualizacija. Značajka „Early Access“ uključuje podršku za statičnu mrežastu i skeletnu mrežnu animaciju te nudi mogućnost ponavljanja isječaka, odgode njihovog početka i skraćivanja ulaznih i izlaznih točaka. Za

skeletne objekte koji imaju nekoliko animacija,

također možeš odabrati koju animaciju želiš reproducirati.


Adobe Substance 3D podrška

Sada možeš uvesti parametarske materijale Adobe Substance 3D u format datoteke SBSAR i pohraniti ih u Twinmotion biblioteku; to mogu biti materijali koje ste samostalno izradili u Substance Designeru ili bilo koji od brojnih biblioteka materijala dostupnih u ovom formatu. Svi izloženi parametri dostupni su za uređivanje na ploči Twinmotion Properties, a

teksture se generiraju u hodu kada se naprave podešavanja.



„Paint“ i „Scatter“ sa više elemenata

Sada možeš bojati i raspršivati Sketchfab, Quixel, User Library (korisničku biblioteku) i većinu elemenata iz Twinmotion biblioteke kako bi dotjeravanje scene bilo brzo i jednostavno. Prethodno je to bilo ograničeno samo na odjeljak vegetacije u Twinmotion biblioteci.



Kamera za pregled (Camera Preview)

Dodana je mogućnost pregleda prikaza za izradu medija, dok uređujete scenu u drugom prikazu uživo. To omogućuje mnogo brže i lakše pozicioniranje elemenata kao što su svjetla ili objekti koji bacaju sjene koji nisu u okviru kamere prikaza za izvoz.



White Studio predložak za automobile

Novi predložak White Studio nudi jednostavan način za izradu vaših vizualizacija automobila. Kao i drugi predlošci, sadrži niz unaprijed definiranih snimki; jednostavno zamijenite ubačeni model svojim modelom i spremni ste za izradu vizualizacije.


Podrška za Real-world osvjetljenje

Twinmotion sada podržava stvarne vrijednosti svjetla za intenzitet Sunca (65 000-100 000 Lux). Promijenjen je raspon maksimalne vrijednosti intenziteta svjetla i ažuriran algoritam automatske ekspozicije (26 stupnjeva raspona, u usporedbi s 4 stupnja ranije).

Povećani raspon automatske ekspozicije može utjecati na Legacy scene, zahtijevajući ručno podešavanje ekspozicije.


Lokalna ekspozicija

Nova opcija lokalne ekspozicije oponaša način na koji oči reagiraju na različite uvjete osvjetljenja, radeći povrh postojeće postavke ekspozicije kako bi se sačuvali detalji u sjenama i svijetlima u izazovnim scenama visokog dinamičkog raspona.



WebVR podrška za Panorama Setove

Nova podrška za WebVR za Panorama Setove prenesene na Twinmotion Cloud omogućuje tvojim klijentima da ih pokrenu i navigiraju uz potpuno uranjanje u vaše vizualizacije pomoću VR.





Poboljšani prikaz vremenskih uvjeta

Preinačeni su efekti čestica kiše i snijega kako bi se poboljšala njihova vizualnu vjernost, uključujući način na koji se nakupljena kiša pojavljuje na raznim površinama i kako kapljice vode prskaju po lokvama.




Path-tracer prozirnost za materijale vode

Path-tracer sada ispravno renderira prozirnost materijala vode za točniji prikaz jezera, bazena, jezerca i drugih vodenih površina.





Optimiziran materijal stakla

Dodan je novi optimizirani osnovni materijal stakla koji uklanja značajke koje nisu potrebne za jednostavno prozirno staklo, ubrzavajući vrijeme renderiranja.


Poboljšana hijerarhija pri uvozu Sketchfab elemenata

U prethodnim verzijama, Sketchfab elemenata bili su isključivo uvezeni u načinu rada "Collapse". Sada su dostupni u nesažetom načinu rada, organizirani unutar korijenske mape, što ti omogućuje odabir, uređivanje, animiranje, kolažiranje i brisanje dijelova elementa.




59 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page